Top latest Five شرکت وب مهر Urban news

Wiki Article

اینک در آستانه روز جهانی قدس، حزب اعتماد ملی ضمن گرامی‌داشتن یاد امام راحل(ره) و این روز بزرگ توجه ملت بزرگوار و رشید ایران را به نکات ذیل جلب می‌کند:

امروز هم رفته بودم اطاق بازجوئی. زندان است و باز جوئی های مکررش. بازجو اطاقش را عوض کرده بود. همان بازجوئی که بارها گفته ام خیلی باهم دوست هستیم. کنار میز اطاقش دو دستگاه کامپیوتر وصل به اینترنت بود. لب تاپ خودم را هم که شب دستگیری از منزل آورده بودند کنارش دیدم. نا خود آگاه آهی کشیدم. بازجو پرسید چرا آه؟ گفتم یاد وب نوشت افتادم. که دو ماه و ده روز است از آن بی خبرم.. یک وقتی سایتم جزئی از خانواده ام بود. بازجو گفت از همین امروز می توانی از همین جا آن را بنویسی و منتشر کنی.

 امکان تنظیم تمام قرار دادها مانند قردادهای داخلی و بین المللی

به گزارش منابع مطلع خانواده محسن میردامادادی در این دیدار از روند بازداشت و دادرسی وی توضیحاتی را ارائه کردند.

XING (werd opgericht in 2003 doorway middel van 17 november 2006 OpenBC genoemd) is een sociaal netwerk van professionele veld. Ook riep on the net netwerkplatform, sinds haar belangrijkste gebruik is om contacten te beheren en nieuwe verbindingen tussen industry experts in elke sector broad te stellen. Dit toebehoort aan zogenaamde social program. Een van de belangrijkste functies is de mogelijkheid om het netwerk van contacten tonen; Zo kan een gebruiker zien door vele verbonden achieved andere bemiddelaars.

شبکه های اجتماعی : نیاز است که از یک پروفایل برای تمام شبکه های اجتماعی خود مانند فیس بوک، تويیتر، اینستاگرام و سایت وکالت استفاده کنید.

یادگار امام سپس با حضور در منزل جواد امام از وی دیدن کرد.

صحنه‌آرایی مضحک و پلیدی که نام آن را جلسه محاکمه «عبدالله مومنی» رییس شورای مرکزی و سخنگوی سازمان دانش آموختگان ایران (ادوار تحکیم وحدت) گذارده‌اند با توجه به چهل روز بی خبری مطلق که همگان به ویژه خانواده وی را در هراس و بیم نسبت به جان او قرارداده بود البته از آن جهت که نوید بخش سلامت جسمی اوست موجب خشنودی ست اما تنها کارکرد آن نزد افکار عمومی افزودن برگ دیگری بر کارنامه جنایات سه ماه اخیر است که با شکنجه، خونریزی و تجاوز علیه ملت ایران توام شده و اکنون سیاهی آن را بیش از پیش کرده است.

ضمن اینکه سپردن کشور بدست اصلاح طلبان نیز نوعی شکست برای ملت بود.

به گزارش ایرنا دبیر مجمع تشخص مصلحت نظام در دیدار با رییس دیوان عالی کشور و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، گفت: برخی افراد افراطی قصد دارند از رهبر و دیگران جلوتر بزنند و آرامش مردم را سلب کنند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت در واکنش به یادداشت خبرگزاری جمهوری اسلامی درباره سید حسن خمینی گفت: اهانت به ساحت امام(ره) و بیت ایشان حرام است. یادمان باشد که تا صبح قیامت به آنها بدهکار هستیم.

وي در پایان گفت: همه بايد بدانند كه نبايد به بيت امام جسارت كرد..........

قهرمان واقعی ما آنها هستند ... " و سپس دوباره با حالت بغض گفت "آقا من حالم خوب نیست ... حال خیلی از فیلمسازها خوب نیست ... خیلی از فیلمسازها امروز نیامدند و البته دلیلش بی حرمتی نبود بلكه مایل بودند در موقعیتی مناسبترحضورتان بیایند و حرفهاشان را با آقا بزنند .

در این هنگام نبوی از مجید مجیدی دعوت كرد كه پشت تربیون قرار بگیرد . او كه تقریبا بعد از شروع برنامه به جمع پیوسته بود ابتدا اعلام كرد تبركا اینجا آمده و در عرصه دفاع مقدس فعالیتی نداشته است وسپس درحالی كه لحن آرام اما غمگینی داشت مطالبی را بدین مضمون گفت :

Report this wiki page